28 september 2010

TEKNISKA PROBLEM

GODDAG!!

Detta är Varelsen! Anledningen till Charles långa uppehåll är att Charles' internet tydligen är trasigt, vilket jag fick reda på via Charles när Charles parasiterade på någon annans internet. Därför blir detta inlägg-som-bara-finns-för-att-det-ska-vara-ungefär-ett-inlägg-i-veckan bara en filler (Redundancy Department of Redundancy) där Varelsen gör det Varelsen gör bäst, nämligen ramblar. Vissa kallar det mundiarré.

Jag skulle gärna ha viljat fylla den här lilla platsen med något intressant, till exempel någonting om den nya animen jag ser på för att lindra sorgen efter DGM, eller om sista avsnittet av Kuroshitsuji II, eller kanske något annat (kom inte på några fler ämnen där, hoho). Fast jag kan inte skriva om den nya animen, eftersom den bara är 12 avsnitt lång och jag lika gärna kan se klart den för att kunna varna inför eventuella idiotslut som gör alla som tittar besvikna (host host), och jag är bara på avsnitt 8. Eller kanske 9? Något tal mellan 8 och 9 i alla fall! Och ett inlägg om Kuroshitsuji skulle innehålla massor av spoilers. Dessutom har Charles inte ens sett det avsnittet än O___O Det känns väldigt underligt!

För övrigt har jag av någon anledning plötsligt börjat lyssna på alla låtar som är kult i min tyskagrupp, förutom en som är så dålig att jag aldrig kan jobba när läraren sätter på den. Jag gillar låten om luftballonger! Jag kan den nästan utantill! Min favoritdel är när man sjunger om fyrverkerier! Fast jag vill gärna veta vem som gjorde den engelska versionen, den personen har verkligen noll känsla för rytm och bör genomgå omprogrammering! Den andra låten är av bandet Die Ärzte, vilket betyder läkare, inte ärtor, vilket alla normala personer kommer fram till. (Det tyska språket består antingen av ord som är exakt som svenska fast med z eller ord som är helt åt helvete ¨'__¨') Alla i gruppen älskar låten eftersom bandet upprepar ordet "rövhål", fast på tyska, ett antal gånger. Vad har detta med nördiga saker att göra? o__o Absolut ingenting :D Men det känns nödvändigt på något sätt. Jag kanske borde göra någonting vettigt och ge er (vilka er? ¨'_¨') ett smakprov på saker och ting som kanske dyker upp här:
  • Svaren på Charles gåtor (förhoppningsvis)
  • Varför jag inte längre tål Naruto
  • Vad jag har emot Fairy Tail
  • Någonting om någon serie som jag faktiskt gillar
  • Ett inlägg om Den Nya Animen, när jag har sett klart den alltså
  • Ett inlägg om det enda TV-spel som jag faktiskt på allvar har spelat
Nu har ni någonting att motivera er att komma tillbaka hit!! Erkänn! Det går knappt att bärga sig! 8D

Nåja >_______> Jag har även av någon anledning plötsligt blivit usel på RUA. Jag har tur om jag får över 15k på en wish, jag som förut pwnade 30 nästan varje gång ;____: Vi får hoppas att det bara är en svacka och att jag snart återfår min förmåga att styra en mekanisk glittrande hest, så att den inte hoppar in i diverse väggar.

Mata ne ^__^

~Varelsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar