14 oktober 2010

För alla er som har undrat.

De senaste dagarna har jag flera gånger fått frågan vad jag gör på min fritid. Mitt svar brukar, förutom ett "Ööööhhhhhh …" bli någonting i stil med äter, läser, och datoranvänder. Sanningen är dock en aning annorlunda (idag har jag t ex nördat TV-serier från 90-talet med usla effekter i ett par timmar), här kommer en inblick som de flesta av er säkert inte skulle ha velat ha.

TristessXVarelsen är absolut ingen OTP, och den brukar generera småpeddiga saker som följande serie (läses åt västerländskt håll var spalt för sig):

Översättning till svenska åt vilka det nu är:
På sistone har jag börjat svettas extremt mycket på gympan.
Det har inget att göra med ansträngande aktiviteter (duh)...
...utan med de underliga segerritualer som utförs av hankönet.
seme: *random attraktivt skratt, lär kunna förstås av alla språk*
uke: "Ja! Ja! Awesome, vi vann, vi vaa~~~nn!"
Jag: "Sensei... jag blöder. Får jag sätta mig?"


Sensei: "Började det här av sig självt eller var det någon som skadade dig? Hallå?"
Jag: "Vad ska man säga? 'Nej, sensei, det var min egen perversa hjärna'?"
^extremt dåligt när man söker jobb
*har dåligt samvete (men skyller på dem ändå)*
Sensei: "POJKARRR D:"
~ångerfulla små styggingar~
seme: "F'låt..."
uke: "Ja, sensei, förlåt förlåt förlååååt D:"
SPLURTT *censur*
random: "Sensei! Det dog!"
mitt ben: *ryck*
seme&uke: "Tusan, får vi skäll IGEN?"
 
Detta var en impuls efter att jag kom tillbaka från gympan och verkligen inte hade lust att jobba, då blir det istället uttryck för hur jag önskar att min gympa skulle vara. Föreställer absolut inte riktiga personer med undantag för mitt eget alter ego (jag får känslan att det där inte var en komplimang), för i så fall skulle jag inte kunna vara med på gymnastiken längre med risk för upprepning av sista rutan. (På senaste lektionen daskade anonym 1 till anonym 2 i rumpan, jag fick kolla bort extremt snabbt för att inget konstigt skulle hända.)

Så nåja, det är alltså sådant här jag gör på fritiden. Det vill säga, klottrar ned halvperversa serier på bortsprungna ritpapper, tuschar dem dagen efter med nyinköpta pennor från Clas Ohlson (smala stift = lycka ~ <3), och färglägger småslarvigt hår och blod i Paint.NET när jag återvänder hem. (Bakgrunder och screentones känner sig fedt dissade, för alla som inte förstod det så är grejerna i de tredje rutorna bishie sparkelz som jag inte orkade lägga ned tid på.) Om det finns någon människa därute som brukar ha något bättre för sig så kan väl den tipsa mig om något så att jag inte fortsätter med ovanan att tillbringa min fritid med att våldta det motsatta könets integritet och tänka mig bishies i shorts för att ta mig igenom idrottslektionerna?

om någon i skolan läser det här känner de sig rädda nu, eftersom vår skola har enorm brist på folk som uppskattar bishounen on bishounen :'(
som kompensation blir jag själv bara värre och värre, så om någon vill komma ut är det här rätt tillfälle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar