28 oktober 2010

Lycka! :D

Denna lilla Charles läste igenom den betydligt mindre Varelsens inlägg där hon nämner en sida vid namn comics heaven. Charles bestämde sig för at gå in och se på denna och av en slump fann Charles en bok denne aldrig trodde sig få se: Reading Club Volym 2! Mitt felköp som jag skrev om i en tidigare artikel! Den ensama boken i storformat som förstör min hyla eftersom den är ensam om formatet! Den är inte längre ett felköp! Tvåan finns!

För de flesta människor innebär detta antagligen inget speciellt men för en människa som Jag så är det viktigare än att det finns apelsinjuice till frukosten (extremt viktigt det med dock), så pass att jag faktiskt klappade händerna i förtjusning efter upptäckten. Min lycka framkommer antagligen inte av det sansade och smileys-lösa språket i denna text. Detta beror delvis på att jag har någon slags spärr som förbjuder mig att skriva mindre samlade saker på officiella sidor och dels för att jag redan skrev nedåtstående åt Varelsen över MSN och därav redan avreagerat mig.

Nämen se! säger:

Comic heavens har visst ett mycket större utbud än sf men somsagt, dyrt
GAAAAAH
READING CLUB BOK NUMMER 2
DEN FINNS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOHO
INGEN MER ENSAM STORPOCKET I MIN BOKHYLLA
WOHO
Varelsen säger:
:D
Nämen se! säger:
YAY!"
Varelsen säger:
så 5ligt :D
Nämen se! säger:
AAAAAWWWWWEEESSSOOOOMMMMEE
Mitt felköp är inte längre ett felköp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar