14 februari 2011

VARNING LATHET!! Dag 14 - A manga you would recommend to everyone

Jag har verkligen blivit lat när det gäller sånt här men idag tänker jag faktiskt inte skriva något vidare utvecklat. Mitt svar på frågan är FMA och Varelsen har redan skrivit om exakt samma serie på exakt samma fråga under hennes dag 5.  Hennes inlägg tar upp alla de sakerna jag skulle ha tagit upp och att skriva samma sak på min blogg skulle bara kännas som plagiat. Med andra ord tänker jag vara exeptionellt lat idag och bara länka till hennes blogg:

http://ramblingsonthewind.blogspot.com/2011/02/day-05-manga-you-would-recommend-to.html

Mitt arbete här är slutfört, for now, jag kommer aldrig att kunna hålla igång allt det här i 16 dagar till, jag varnar er.

Dåligttaggarna på det här inlägget syftar på min lathet förresten, inte på Full Metal Alchemist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar