22 november 2010

4144

Inte över niotusen tyvärr men det är en början.
Vad säger då denna fina siffra? Är det hur många mangaserier jag har läst? Hur många bokstäver detta inlägg kommer att ha?
Nejdå, ingenting så väsentligt (ja, jag finner antalet bokstäver i ett inlägg viktigt), det är helt enkelt hur många saker till The Sims 2 jag har laddat ned under helgen. Filerna är fördelade i 17 olika mappar namngivna efter sidan jag tagit dem från och 113 av dem är tavlor med animemotiv som jag antagligen aldrig kommer att använda. Trots att 113 kan tyckas vara en mycket hög summa är det inte i närheten av hur många tavlor jag hade från början, det var nämligen 392 tavlor i paketeten jag laddade ned men jag rensade ut dem jag inte ansåg värdiga mitt spel.
Vart vill jag då komma med detta? Jag antar att jag försöker ge en bild av vad jag har spenderat helgen (min vanliga tid för upplägg) till. Senare ikväll kommer också mitt svar på frågan vilket är bäst? The Sims 2 eller The Sims 3?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar