13 september 2010

10 människor från Kanada har besökt denna blogg.

Som ni ser lyser det ljusgrönt vid Kanada
Det finner jag underligt med tanke på att den är på svenska. Det finns väl inte så många kanadensare som kan svenska? De borde ju inte klicka in här om de inte ens förstår titlarna på inläggen, hur kom de ens hit tro? Är det någon släkting till Varlesen som Jag inte känner till? Räcker det inte med att hon har släkt i USA och Hawaii!? Men i Kanada har hon väl ingen släkt? Har du det Varelse?

Om någon kanadensare som kan svenska fattade tycke från våran blogg och kommer att återvända får den gärna lämna en liten kommentar om hur den kom hit.

För att undvika meningslösheten med detta inlägg tänker Jag avsluta med ett antal gåtor, svar avslöjas om någon dag och jag tar inte ansvar för eventuella besvikelser över dåliga ordvitsar eller ologiska svar:

1.1.: Vem tar man i handen varje dag men talar aldrig med?
1.2: Vilken världsdel innehåller en annan världsdel?
1.3: Hur långt är det mellan öst och väst?
1.4: Vem är i skuld upp över öronen?
1.5: När börjar ankungar att simma?

(Förlåt om någon läst igenom min gamla blogg och redan hört den sista gåtan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar